Patchwork-mozaika

04.01.2016 19:34

Patchwork je specifická textilní technika. Jedná se o sešívání malých, různě barevných kousků látek tak, aby vytvářely geometrické vzory.Patchwork je dnes vnímán i jako svébytná umělecká technika, díla vyrobená tímto způsoben nacházíme v předních světových muzeích a galeriích.

Dalším úkolem v hodině počítačové grafiky bylo vytvoření mozaiky ve starém programu malování. Práci jsme dělali ve škole a zase jsme ji moc nestíhala, ale myslím že se mi to celkem povedlo. Měli jsme vytvořit jeden tvar, který jsme pak zkopírovali a různě otáčeli, měnili barvy... Já jsem vytvořila barevné postavičky, jsou tam nějaké nedostatky, ale před koncem hodiny se mi práce zpola vymazala a já to musela dělat znovu :-)

 Snad se Vám bude mozaika líbit...i když to jako mozaika moc nevypadá :-)