Vektorové obrázky-ptáci

12.02.2016 14:56

Při hodině počítačové grafiky jsme vytvářeli vektorové1 obrázky. Nejprve jsme se seznámili s programem Zoner Callisto 5 Free(ve kterém jdou pouze tvary). Na začátku jsem vůbec nevěděla co s tím mám dělat, protože jsem se v tomto programu vůbec nevyznala. Nakonec jsem se v tom začala tak nějak orientovat, ale dalo mi to práci :-). Při hodině jsme společně vytvářeli trpaslíka, který dopadl katastrofálně. Potom jsme dostali domácí úkol: vytvořit si ptáčka podle předlohy:

Já jsem si vybrala sovičku a tučňáka. Práce mě bavila i když byla dost pracná a mylsím že se mi docela povedla. Hlavně jsem na to musela mít trpělivost a ta mi trošku chybí:-). Mám raději když si můžeme obrázek na Pgr udělat doma, protože na to mám víc času a napadá mě víc věcí. Doufám že se Vám budou moje obrázky líbit...

1obrázek sestavený ze základních útvarů např. body, přímky, křivky